Mentors
[It's all Greek to you]
Product, Game Design, AI , Storytelling, Marketing
Στέλιος Αβραμίδης
Δούλεψε στο Games Industry αρκετά χρόνια αν και έχει αποσυρθεί τώρα. Έχει δουλέψει για διάφορα franchises όπως το Age of Empires, Total War, Minecraft κτλ. Θα χαρεί πολύ να βοηθήσει μια καινούρια ομάδα να κάνει ένα καινούριο ξεκίνημα όπως βοήθησαν άλλοι τον ίδιο.
Υπάρχει διαθεσιμότητα
Game Design, Playability, Gamification
Γιώργος Λουκάκης
Μεταδιδακτορικός Ερευνητής στο τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών (Π.Θ.), και Ακαδημαϊκός Υπότροφος στο Τμήμα Πολιτισμού, Μέσων και Δημιουργικών Βιομηχανιών (Π.Θ.), ενώ έχει διδάξει για 5 χρόνια “Αρχιτεκτονική και Ανάπτυξη Παιγνίων” στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών (Π.Θ.). Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα σχετίζονται με το ψηφιακό τοπίο, τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη των βιντεοπαιχνιδιών και εφαρμογών εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας.
Υπάρχει διαθεσιμότητα
Educational game design, Programming in Unity (2D), C#, Project management, Accessibility
Όλγα Χατζηφώτη
Σπούδασε Serious Game Design & Virtual Reality Simulations στην Καλών Τεχνών της Γλασκώβης όπου και εργάστηκε ως ερευνητής. Πλέον δραστηριοποιείται ως independent contractor με έδρα την Αθήνα σε θέματα σχεδιασμού και ανάπτυξης εκπαιδευτικών παιχνιδιών και διαδραστικών προσομοιώσεων. Όποιος ενδιαφέρεται για το χώρο των serious games, θα βρει ένα θερμό συνομιλητή! Ανεξαρτήτως θεματικής όμως, θα χαρεί να προσφέρει τεχνικές συμβουλές για υλοποίηση και troubleshooting σε ό,τι αφορά τις βίδες και τα παξιμάδια της Unity και του ευρύτερου προγραμματιστικού οικοσυστήματος.
Υπάρχει διαθεσιμότητα
Game architecture, Game design, Product management
Ζαφείρης Παναγιωτίδης
Ιδρυτής και CEO της Dragontale και της Prime Cognition World, εκτελεί χρέη βασικού αρχιτέκτονα λύσεων λογισμικού και επιχειρησιακών πλατφορμών καθώς και σχεδιαστή παιχνιδιών, τόσο σε προϊόντα με μεγάλη βάση χρηστών όσο και σε προσαρμοσμένες λύσεις και εμπειρίες. Φοίτησε στο πανεπιστήμιο του North London (now Metropolitan) όπως και στο Royal University of Westminster, BSc and MSc αντίστοιχα.
Υπάρχει διαθεσιμότητα
Game Design, Narrative Design, Rapid Prototyping, Production, Freelancing
Κωνσταντίνος Βασιλειάδης
Μεγάλωσε στην Αθήνα, σπούδασε στην Πάτρα μηχανικός Η/Υ & πληροφορικής και στη Μάλτα σχεδιασμό και ανάλυση παιχνιδιών. Από το 2012 δημιουργεί δικά του projects, και αναλαμβάνει commissions και consultations. Πιστεύει οτι τα παιχνίδια μας θυμίζουν πως να παίζουμε, και ότι λόγω της διαδραστικής τους φύσης έχουν τη δυνατότητα να φέρουν ουσιαστικές αλλαγές στη συμπεριφορά μας - άρα και να διαμορφώσουν τον κόσμο μας.
Υπάρχει διαθεσιμότητα
Video game design, Board game design, Playtesting, Analytics
Άγγελος Νικολάου
Lead Game Designer της Gambrinous, έχει δουλέψει στα Cardpocalypse και Guild of Dungeoneering, ενώ παλιότερα δούλεψε στη Riot Games. Λατρεύει τα επιτραπέζια και έχουν κυκλοφορήσει δύο επιτραπέζια που έχει σχεδιάσει. Επίσης έχει μεταπτυχιακό στο Game Design από το University of Central Lancanshire.
Υπάρχει διαθεσιμότητα
Video Game Design, Video Game Production
Μιχάλης Παπαγαθαγγέλου
Ξεκίνησε να ασχολείται με το game design το 2012 μέσω της εταιρίας του Traptics. Έκτοτε έχει ολοκληρώσει 4 παιχνίδια δικού του σχεδιασμού και έχει συμμετάσχει στην παραγωγή πάνω από 30 τίτλων για άλλες εταιρίες. Έχει εμπειρία με διαφόρων τύπων παιχνίδια και σε διάφορες πλατφόρμες.
Υπάρχει διαθεσιμότητα
Breaking into the industry, Online presence, Tech art, VFX, Shaders
Χάρης Αλισαβάκης
Εργάζεται ως Technical/VFX artist στη βιομηχανία των ψηφιακών παιχνιδιών τα τελευταία 3 χρόνια, συνεργαζόμενος κυρίως με εταιρίες του εξωτερικού. Τελευταία συνεργάζεται με την Αγγλική εταιρία Jumpship στο πρώτο της πρότζεκτ ονόματι Somerville, ενώ παράλληλα διαχειρίζεται μια ενεργή κοινότητα γύρω από το tech/VFX art και συνεχώς εξερευνεί, πειραματίζεται και μοιράζεται τα ευρήματά του με την κοινότητα.
Υπάρχει διαθεσιμότητα
Level Design, Game Feel, UX
Δημήτρης Καλύβας
Έχοντας πρόσφατα κάνει το ντεμπούτο του στην βιομηχανία ως Level Designer για την Forgotten Empires, ασχολείται με level και game design εδώ και 5 χρόνια. Πάντα ψάχνει νέες προκλήσεις και να μάθει καινούρια πράγματα. Είναι λάτρης των RPG και shooter genres.
Υπάρχει διαθεσιμότητα
Game production, narrative design
Αλέξανδρος Ίτσιος
Είναι game producer και gamedev generalist. Ως game producer, έφτιαξε το Funigami, μια εθελοντική ομάδα που αριθμεί πλέον περίπου 60 game developers, με τους οποίους κυκλοφόρησαν επτά παιχνίδια σε πλατφόρμες όπως itch.io, android, & steam.
Υπάρχει διαθεσιμότητα
VR Development, Technical Art, VFX, Optimized 3D Asset Production
Θάνος Μακρής
Με εμπειρία στη διδασκαλία του game development, θα χαρεί να βοηθήσει σε θέματα που αφορούν τη δημιουργία παιχνιδιών και εμπειριών με εστίαση στο visual κομμάτι. Έχει εμπειρία σε VR development, είναι κάτοχος master από το King's College London, ενώ στο παρελθόν έχει δουλέψει στη SEGA.
Υπάρχει διαθεσιμότητα
Programming, Game Design, Project Planning, Math, Shaders
Θανάσης Γκαλιάνης
Αυτοδίδακτος Game Developer που ασχολείται με το Unity και τη C# απ'το 2017, κι είναι πρόθυμος να σας βοηθήσει να ενταχθείτε ή να εξελιχθείτε στον τομέα του Game Development. Μαζί του μπορείτε να μάθετε οτιδήποτε θέλετε σχετικά με:
- Development in Unity (Gameplay, UI, Tools, Shaders) - Programming (Mindset, Architecture, C# lang)
- Game Design (Mocking up, Planning, Prototyping, Fleshing out)
Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα
C++, Unreal Engine, Optimization, Multiplayer, Game Engines
Βίβιαν Καταγή
Έγραψε το πρώτο της Hello Triangle 12 ετών. Σήμερα, 15 χρόνια μετά δουλεύει σε AAA games. Έχει γράψει game engines και έχει contributions στην Unreal Engine και άλλα OSS. Λατρεύει τα μεγάλα και περίπλοκα projects που χρειάζονται εξειδικευμένες λύσεις. Ως μέντορας μπορεί να προσφέρει απόψεις στην προσέγγιση προβλημάτων/σχεδιασμού αλλά και πρακτική βοήθεια ανάλογα με της ανάγκες του εκπαιδευόμενου.
Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα
Lighting Art, Environment Art, Game asset creation, Portfolio presentation
Άγγελος Τσιφλάς
Ξεκίνησε την ενασχόλησή του με το 3D πριν 10 χρόνια, έχει πολυετή εμπειρία στο game dev. Αυτή τη στιγμή εργάζεται στην Electronic Arts ως Lighting Artist στη σειρά παιχνιδιών της Formula 1. Φήμες λένε ότι έχει μια κρυφή εμμονή με τα ακτινίδια!
Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα
Unity development, C# Programming, Code Structure, Code Architecture
Κωνσταντίνος Έγκαρχος
Έχει εμπειρία 10 χρόνων πάνω στα βιντεοπαιχνίδια σαν προγραμματιστής δουλεύοντας επί το πλείστον με την Unity σε mobile games. Κηρύσσει τον κατανοητό και ευέλικτο τρόπο ανάπτυξης κώδικα ούτως ώστε να μπορεί να διαβαστεί από άλλους προγραμματιστές και να επεκταθεί. Εκτιμά δεόντως να χρησιμοποιούνται τεχνικές όπως Pull Requests και Pair Programming για την εξέλιξη της ικανότητας ενός προγραμματιστή.
Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα
Programming in Unreal Engine
Απόστολος Μπουζάλας
Προγραμματιστής στον τομέα των πολυμέσων, έχοντας εργαστεί σε ένα αρκετά ευρύ φάσμα τεχνολογιών, πάντα γύρω από το διαδραστικό digital content. Τα 7 τελευταία χρόνια, γράφει κώδικα σε games στην Unreal Engine, για Desktop και Android. Επίσης έχει εργαστεί ως developer / προγραμματιστής σε VR παρουσιάσεις, native front-end εφαρμογές, info booths εξωτερικών χώρων, websites, databases και proprietary audio web streaming.
Δεν υπάρχει διαθεσιμότητα